גדול מהחיים: טיפים למיקסום המרחב הקטן שלכם

אם קראתם את הבלוג הזה בזמן האחרון אתם כבר יודעים שחפרנו עמוק בנושאי הסדר והארגון. עכשיו, משעזרנו לכם לארגן ולסדר מחדש, אנו הולכים להתמודד יחד עם חללים קטנים. קבלו את הכלים הנפוצים ביותר שלנו שיעזרו לכם ליצור אשליה של חדרים גדולים יותר.

 

עגנו את הרהיטים 

שטיחים אזוריים כל כך חשובים בעת עיצוב החדרים. אנו אוהבים להשתמש בהם כדי לעגן את הרהיטים באזור נתון, וכך לגרום לחדר להיראות גדול יותר.

 

הכניסו אור לבית

אנחנו לא מדברים רק על שימוש בכמה מנורות בחדר להפצת האור בכל הפינות; תרצו גם לשמור שהקירות יהיו בצבע בהיר כך שישקפו אור במקום שיספגו אותו. זה ייתן לחדר שלכם עומק רב יותר.

 

ללכת בגדול או ללכת הביתה

אתם לא צריכים לבחור רק בציורים קטנים כשאתם רוצים לאתגר את החלל הפנימי שלכם. יצירה אמנותית גדולה תמשוך את העיניים ותגרום לקירות להיראות גדולים יותר, ולתקרות להיראות גבוהות ממה שהן באמת. אז כן, לכו על תמונות גדולות באחריות.

 

וילונות

וילונות מהרצפה ועד התקרה תמיד יגרמו לחדר להיראות גדול יותר ממה שהוא, במיוחד כשיש לכם תקרות נמוכות יותר. בדומה ליצירת אמנות גדולה, וילונות ימשכו את העיניים ויגרמו לחדר להיראות גדול יותר. הטיפ העיקרי שלנו: הקפידו להרכיב את הווילונות עד לגובה התקרה.

 

הצהרה ברורה

חדר קטן אינו זקוק לרהיטים זעירים בלבד. השקיעו בפריטים גדולים (כן, קראתם נכון!) והחדר שלכם ייראה מרווח יותר. רק אל תיסחפו, רהיט אחד צריך לעשות את העבודה.

 

מראות

מראות הן דרך נהדרת למלא מקום מת על הקיר, אבל האם ידעתם שהן מוסיפות גם הרבה עומק לחדר? הציבו מראה על קיר שמעבר לחלון והיא תשקף את האור הטבעי חזרה לחלל שלכם, ותיצור תחושה אוורירית ופתוחה יותר.